Tuesday, October 25, 2011

DIY tabung gula

DIY untuk bekas(tabung)gula.Tabung ini dapat dari kawan dimana rupanya memang lawa kalau dipandang.DIY hanya untuk menanggalkan kesan gam sticker sahaja yang banyak terlekat pada tabung tersebut.
autosol digunakan untuk menanggalkan segala kesan gam pada tabung tersebut.
Ini sebahagian yang telah digosok untuk penutupnya dengan menggunakan autosol
rupa gam yang masih terlekat
acara mengosok sedang dilakukan

inilah hasilnya setelah gula atau apa saja yang nak disimpan.

Sunday, October 23, 2011

Nasi dagang

Pagi ni makan Nasi daganglah plok....sempena Ganu boleh pergi peringkat akhir piala Malaysia

rupa kukusan yang dah siap masak nasi....

inilah hasil nasi dagangnya...cukup2 untuk 6 orang makan

lauk ikan ayer yang terbaik terutamanya kepala

dah siap sedia menjamu selera bersama keluarga

Saturday, October 22, 2011

Final Piala Maaysia 29 Oct 2011

Tahniah Negeri Sembilan dan Terengganu yang melangkah ke perlawanan akhir Piala Malaysia 2011 selepas menewaskan lawan masing-masing dalam separuh akhir piala malaysioa 2011. Kepada pasukan-pasukan lain, cuba lagi untuk edisi akan datang.

Thursday, October 20, 2011

Raya Tak Jadi [2011] DVDRip

Best jugak layan cerita Raya tak jadi yang mengisahkan seorang ahli perniagaan iaitu Leo yang bakal mengalami kerugian yang banyak kerana kontena yang berisi kurma-kurma yang ingin dijualnya sebelum raya tidak sampai. Oleh itu, dia telah merancang untuk menunda hari raya dengan menculik Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Hj.Ehsan. Leo telah mengarahkan dua pekerjanya, Ali dan Abu untuk melakukan penculikan tersebut. Mereka berdua telah Berjaya menculik Hj.Ehsan namun masalah timbul apabila Ali dan Abu telah tertukar teksi yang ada Hj Ehsan dengan Shuib iaitu seorang pemandu teksi.

Shuib mempunyai seorang adik yang pekak iaitu Bob. Kekecohan berlaku apabila Shuib dan Bob menemui Hj Ehsan yang disangkai telah mati di dalam boot teksi.Mereka berdua telah melakukan pelbagai cara untuk meninggalkan mayat tersebut namun gagal dan membuat keputusan untuk mengebumikan mayat itu. Tiba-tiba mayat yang disangkai telah mati itu hidup semula dan ini telah memeranjatkan semua orang. Hj. Ehsan kemudiannya menerangkan mengenai penculikannya. Sementara itu, Leo telah mengarahkan Ali dan Abu untuk mendapatkan semula Hj Ehsan dan mereka telah menculik Ibu dan adik perempuan Shuib dan Bob sebagai tebusan.

Kemudian, Leo mengarahkan Shuib meminta wang tebusan daripada isteri Hj Ehsan dan menyerahkan wang tebusan dan Hj Ehsan kepadanya sebelum dia melepaskan ibu dan adik perempuan Shuib dan Bob. Leo dan dua pekerjanya telah diserbu dan ditangkap oleh polis ketika melakukan urusan penukaran tebusan dengan Shuib dan Bob. Shuib dan Bob berasa sedih kerana mereka terpaksa meraikan hari raya seperti hari raya tahun-tahun yang lepas, dalam serba kekurangan. Tetapi, Hj Ehsan telah dating menziarahi mereka dan memberikan pelbagai hadiah dan duit yang banyak sebagai ganjaran menolong dia. Selain itu, Hj Ehsan juga menyukai sikap mereka yang baik . Oleh itu dia turut menggajikan Shuib dan Bob untuk bekeja dengannya.


ada sesiapa yg nk mendownload bolehlah klik disini

Fileserve Download

Fileserve

Mediafire Download

Mediafirel




Wednesday, October 19, 2011

Rim Kriss

ada sesiapa berminat.....nak tolak murah2 jer....

Epy Birthday

Selamat Hari Lahir buat isteri ku tersayang Suraya Muda,Thanks kerana menjaga anak-anak dgn baik w/pun mcm2 kerenah yg dilalui.
Terima kasih juga menjaga abg yg terbaik terutamanya sakit deman abg.Semoga kita sekeluarga ceria selalu dan kekal selamanya.....Amin.

serangkap pantun buat syg

membeli belah di kg pekan
pilih memilih sehelai selendang
selamat hari lahir ku ucapkan,
buat isteri ku yg tersayang


Anak-anak sibuk nak makan kek.....

Tu dia si Adam yang suka jugak kek macam abg affan

Monday, October 17, 2011

Jalan-jalan Putrajaya

Bawa anak jalan-jalan di Putrajaya setelah semuanya sihat dari deman dan lelah.Pada waktu ni tak sampai 1 jam bermain kerana cuaca tidak begitu baik sekali....hujan gerimis dah turun dan terpaksa balik awal.

Inilah budak yang paling suka sekali kalau ajak jalan.


Saturday, October 15, 2011

Cermin

Hanya ingin berkongsi dengan pembaca blog,Sesiapa yang berkeinginan hendak pasang cermin di atas meja adalah disarankan pakai yang tebal 6mm.Tebal 6mm adalah standard meja dimana ia tidak mudah bergerak.Untuk saiz 3 X 5 kaki berharga dalam lingkungan RM 105 ke RM120.
Harga tengok kedai dan pandai tawar menawar dengan tokei kedai.Pandai ayat dapatlah murah.

Cocoa Collagen


Bagi kaum hawa,cubalah product ni,mmg berkesan sekali utk wanita.....warga suami pun dpt bertambah mesra selepas isteri mengamalkannya.....Benda yg baik utk dikongsi bersama.....likes.......

Nasi Arab

Thanks to my wife krn menyediakan masakan ala-ala padang pasir gitu....hasilnya memang memuaskan dan terbaik sekali....
Cara membuatnya takderlah susah mana pun....kalau ikut recipe pasti menjadi.

pakage yg disajikan oleh my wife


Kasi zoom sikit ayam...nyum-nyum nyum sedapnya

sayurnya..likes


Thursday, October 13, 2011

Lelah

Ini kejadian pada 6 Oct dimana sebanyak 4 kali ulang alik ke klinik untuk ambil gas.Kira dlm 3 ke 4 kali adalah standard Aiman nk baik.

Thursday, October 6, 2011

DIYsmoke headlamps exora







TT smoke di Desa Pinggiran Putra
Tengah barai bumper


Tengah barai bumper

semua headlamps dah di buka