Photobucket

Tuesday, April 21, 2009

Dalam LRT

just old joke...

Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis ituberdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemudaitu bangun, namun belum sempat pemuda itu
berkata apa apa, gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ketempat duduknya sambil berkata, "Terima kasih, saya lebih sukaberdiri". Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.
Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secaralembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantikitu menolaknya duduk semula dan berkata dengan
sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, "Tak apa, takpayah susah susah, saya lebih suka berdiri." Tanpa putus asa pemuda ituberdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
"Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!"
_________________
:: C I N T A I L A H B A H A S A K I T A ::

No comments: