Photobucket

Thursday, January 14, 2010

Homework anak


Inilah hasil 1st homework yang cikgu bagi untuk anak aku.Nak suruh anak aku buat bukan main susah sekali.
Macam-macam janji aku cakap.....tak jadi apa......dia buat tak kisah jer.....
Adik dia pulak yang nak buat....hehhehhe...dan jugak 2 ke 3 garis adiknya belasah.

Kebetulan ada mini ice-cream dalam peti ais.....apa lagi aku umpanlah ice-cream tu.Jika buat homework
aku upahlah......itu pun tak jadi apa....adik dia jugak best dapat makan ice-cream.....
siap makan depan dia pun buat tak tahu.....siap tak bagi tengok kartun pun tak jadi apa.....
Dalam masa 1 jam jugak....last-last dia sendiri pergi buat.....sempatlah satu page siap.....lepas
tu terus tuntut ice-cream.....
Yang page last tu kena suruh lagi barulah nak buat sambil makan ice-cream.....
Nak kata tak pandai buat....nampak ok jer.......
Harap-harap lepas ni cikgu bagi homework dia ada keinginan nak buat...Insyaallah.

No comments: