Photobucket

Friday, January 22, 2010

Train play center

Pagi-pagi dah kena suruh oleh anak tiup train play center.Malamnya Ibunya dah kena suruh...tapi mana larat nak tiup.....itu pagi-pagi aku kena tu....
Macam mana dia
jumpa dalam store aku pun tak tahu.Mainan ni dah dekat setahun dalam tu.....
Dahlah pagi tu nak pergi kerja + nak hantar ke rumah pengasuh + tadika....
Layanlah kejap...kalau tak buat mengamuk tak mahu pergi...jenuh jugak aku.....
Sempatlah tiup sebahagian sahaja.....buat sampai hajat......lepas tu oklah dia...
Nanti kita sambung balik nanti......nasib baik dia faham......

Balik kerja jer.....apa lagi main cukup2 mereka bedua.....dengan riuh mulut + mainan
bersepah sekalilah dibuatnya....layan.....zasssssssssss



tengok tu...sakit keng aku dibuatnya kena tiup....dahlah nak ke rumah pengasuh+tadika

nilah hasilnya tiupan aku...sakit mulut2..mainlah puas-puas sebelum aku kempiskan balik..hehhe

1 comment:

madeeaziz said...

besar tu..lengoh keng weh...