Wednesday, February 17, 2010

Jom shooping di Nilai 1

Sempena cuti raya cina aku membawa keluarga dari kampung membeli belah langsir di Nilai 1. Jika nak bandingkan harga dan pilihan,Nilai 1 lebih murah dari Nilai 3. Pada waktu ini pengunjung tak berapa ramai mungkin ramai yang balik kampung sempena cuti yang agak panjang.
Jom lihat contoh langsir yang sempat aku snap.
Yang ni memang menarik....membuatkan aku terasa nak tiru corak serta designnya sekali. Tunggu ada duit nanti bolehlah tukar yang dah berkurung lamanya di rumah tu.......


Inilah longgokan kain langsir yang begitu banyak sekali dan kedai ni lah yang paling murah aku rasa berbanding kedai lain.....dengan ada sale
Inilah corak yang mak aku pilih untuk dipasang di kampung nanti

2 comments:

amin said...

aku pun ade pg nilai 3 minggu lepas...apalagi cari langsir le...compare dgn jln TAR, mmg murah dan byk choice...tapi aku tak tahu le nilai 1 lg murah...

tokei kedai tu kate bulan 3 ni masuk stok baru utk raye puase...so die nak clear stok lame ni...

Sally Sandra 019-287 7491 said...

Eh cantik la yang merah tu...nk tukar langsir gak ar