Photobucket

Thursday, February 18, 2010

Makan sambil bermain


Mainan yang menggunakan duit untuk bergerak dengan alunan lagu,kini
telah dipasang dikedai makan berhampiran dengan rumah aku.
Dengan adanya permainan ini budak-budak memanglah suka.Anak aku siap suruh
letak duit lagi nak bagi gerak.....jenuh jugaklah cakap ..kata dah rosak.
Apakah motif utama pengusaha restoran tersebut...adakah nak cari untung
lebih atau menarik pelanggan datang.
Jika ada anak kecil,memang menyusahkan ibubapa nak layan.... nak makan
pun tak selesa.....asyik kena tengok anak jer....

Ketika aku makan di restoran tersebut nasib baik ada meja sebelah permainan
tersebut....senanglah nak control...habis anak aku bermain....di lompat-
lompat dan dipanjat-panjat nya....

Ambik!!!kau!!!! penjaga kauter tengok jer...hahahhaha....
Nasiblah siapa suruh pasang permainan tersebut.....
Ini mungkin kali terakhir makan direstoran tersebut.......tak larat nak layan
karenah anak aku tu......jika duduk meja jauh dari permainan tu
lagilah nak kena monitor.......

No comments: