Photobucket

Saturday, April 24, 2010

coretan


Balik kerja malam tadi pergilah BP sg.besi sebelum tol untuk isi minyak motor.Park motor dekat pump 2 dan bukaklah seat ....usar minyak ada banyak mana lagi. nak tentukan berapa RM nak isi.Rupa-rupanya dalam RM3 dah boleh penuh.Pergilah di kaunter pembayaran di dalam.
Habis sahaja bayar dan keluar (seat dalam keadaan terangkat lagi).Sesampai dekat motor aku terus tutup seat dan start moto bergerak.Nak keluar sahaja dari BP barulah terfikir " eh aku dah isi minyak belum ni". pusing balik ke pump 2 tadi....belum rupanya.....apa yang difikirnya aku pun tak tahu.....nasib baiklah takder orang yang sedang isi minyak...buat malu jer.
Mesti geng dekat kaunter perasan sebab dia senyum jer bila aku tengok dia.Rasanya dia nampak melalui cctv tu.....

3 comments:

madeeaziz said...

haha..aku pun penah jadi gak mcm tu..nasib baik tak gerak jauh..aku ngan kete..nasib baik mem sebelah bgtau..kalu tak, bayar sajaaa la..huhu

irbas said...

hehheheh kita serupa

Kash said...

lu pikir apa bro..hahaha