Photobucket

Wednesday, April 21, 2010

Isteri tersayang-deman



Semalam wife tercinta mengalami deman, dimana badannya terasa sejuk sampai terketar-ketar.....takut dibuatnya jika tengok keadaan waktu itu.Selama kahwin dah 6 tahun lebih,ini baru pertama kali deman yang teruk.
Pada hari tersebut aku kerja shift petang,kebetulan petang tu aku balik rumah hantar anak,biasa lepas maghrib baru aku bertolak balik ke tempat kerja.Nasib baiklah deman sejuk tu berlaku sebelum aku pergi kerja....kalau tak siapalah nak tengok.Dahlah anak baru sebulan lebih dan ada 2 hero lagi yang tengah lasak.
Aku telah bawa wife tercinta ke klinik berdekatan.Ketiga-tiga anak terpaksa di export ke jiran sebelah buat sementara.Sebelum masuk kereta wife telah mengalami muntah-muntah plak....aduhai....bertambah risau.....Keadaan isteri tersayang waktu tu lembik dan tak bermaya jer....muka memang dah pucat.
Nasib baiklah takder apa-apa selepas jumpa doktor di klinik berdekatan.Doktor nasihatkan jika tak baik dalam 2 ke 3 hari lagi datang balik ambil darah.Maklumlah sekarang ni musim denggi......dahlah lorong rumah aku ni dah ada kes denggi 2 bulan lepas.
Deman ni mungkin dari kesan mengurut sehari selepas urut.....mesti habis urat-urat dah mula tegang.Abg doakan semoga ayg tersayang cepat sembuh dari deman.

4 comments:

ayarus said...

dah sembuh dah...ingat dah xde dah ritu...sbb mcm2 sakit rasa..aduhai...

AFAD said...

Dah sihat blom.. Jaga diri elok2 kak sue.. :)

irbas said...

alhamdulillah dah sembuh afad

irbas said...
This comment has been removed by the author.