Photobucket

Friday, April 30, 2010

Turn aku plak deman

Dua hari lepas aku kena deman .Badan dah mula rasa sejuk-sejuk waktu bangun pagi dan ada rasa panas sedikit.Memandangkan anak nak pergi ke sekolah...maka terpaksalah aku kena pergi kerja juga. Beberapa jam dah masuk kerja barulah terasa badan tak berapa sihat,ini disebabkan ekon yang sejuk,malah tempat membuat kerja tu lagilah sejuk.. ......


Pada waktu lunch hours aku and the gengs pergi D'tebing sambil pekena tomyam dan air suam supaya dapat mengeluarkan peluh dan segar tubuh badan.

Time balik sempat lagi bungkus Dim sum 2 set buat isteri tersayang yang telah lama memintanya.


Jam 3 petang aku dah tak tahan terasa badan lenguh2...last-last pergi juga ke klinik opis..
Dah dapat makan ubat barulah tersasa sihat sedikit.....
Dekat rumah.......nasib baiklah isteri menyediakan bubur nasi + sup .....ahhhhrr sedapnya....barulah berpeluh molek.......terus segar....
Thanks U my wife.

No comments: