Friday, July 29, 2011

Malaysia Vs Singapore

Jam 5:30 tepat terus balik kerja utk elak jem depan traffic light TPM.Aku kena hantar wife balik dulu sebelum patah balik ke stadium.Nampaknya kereta dah banyak parking tepi jalan hingga ke Astro.Ramai penyokong dah mula bergerak ke stadium dengan memakai jersey kuning dan biru disepanjang jalan.

Nampak semua highway/jalan biasa dah jem……jalan mana nak lalu jap lagi ni lepas hantar wife….aduhai…….last2 cilok jalan belakang sri kembangan….sampai juga……waktu ni memang org dah penuh……dan ramai lagi yang berada dekat luar…
Kalau ikut dari penyokong memang melebihi kapasiti muatan,aduhai…….memang takder ruang langsung….main cilok2 tengok jer…..aku rasa mcm ada tiket palsu jer……sebaiknya pakai scan.

Apa-apa pun Tahniah buat pemain Malaysia w/pun tewas.Memang BEST.










No comments: