Saturday, July 23, 2011

selipas CROCs

Selipar crocs dlm kenangan.......... telah hilang dekat masjid selepas solat jumaat tadi.Kutu mana yang ambil aku pun tak tahu.......nak kata cantik takderlah.....dah buruk rasanya......
Masa letak tu ada jugak rupanya seakan sama sellipar aku......tapi takderlah dekat sangat.....mungkin dia tersalah sauk atau sebaliknya.....

Aku tunggulah dahulu sehingga orang ramai balik.....nak tengok selipar mana yang ada kekosongan.Kalau nak main rembat mcm tu.....mana boleh, kesian kat orang lain plak...
kalau silap rembat mahu kena pelangkung di tuannya.Nak jalan ke kereta jauh jugak dan jalan tar plak tu.....panas tak ingat.

1 comment:

khairul said...

alahai ciannya ..sabar jer lah..dugaan tu