Tuesday, December 16, 2008

Laksa/Cendol Sg.Besi yang BEST


Hari ini makan tengahari dengan Laksa dan cendol di Desa Tasik sg.Besi.
Masakannya memang best….kalau makan laksa satu magkuk tu…memang licinlah kuah dan ulam ulamnya,…..terasa nak tambah lagi…..cendolnya pun begitu juga……
kebetulan pakcik tu berniaga hari ni sebab sebelum ni kadang-kadang bukak/tutup.Maklumlah ada masalah kut….dengan bekalan ikan untuk dibuat kuah laksa ….Lepas raya bebaru ni hanya cendol/soya sahaja yang diniaganya.
Hanya baru start semalam laksa muncul kembali…..nasib baik ada lagi waktu pergi hari ini….
Ada yang datang tak cukup......kerana dah habis…..
Kita orang ni kira bernasib baiklah…..

Ini dia cendol yang lazat

Laksa yang best tak ingat

3 comments:

madeeaziz said...

tunjuk la location..nanti bleh aku gi try laksa best tu..demo copy code html kat "www.wikimapia.org" pastu letak dlm blog demo.
tadi aku pekena mi rojak jln bellamy..

irbas said...

Nanti kawe try......rojak jln bellamy tu kawe kena tiap-tiap minggu hari jumaat.....memang solat jumaat belakang istana....biasalah golongan bangsawan

amin said...

desa tasik tu besar area die... ko bg landmark sikit...